
IBU:15
Hops:Galaxy, Motueka, Wai-iti
Reviews

Tony Soprano
@ K-Supermarket Tripla9 days ago

3.6
Loman kunniaks maanantaisessarit käyntiin🍻
Raikasta hedelmämehua, sitruunaisuus hallitsee makumaailmaa mutta kevyt havuisuus löytyy taustalta.
Oikein passeli bisse.

Jo Iso P
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa2 months ago

3.0
Nättiä hedelmäistä sitruuna mehua lievällä havulla.

Svimbanen
@ Alko Keskusta Kuopio2 months ago

3.6

karitalasmaa
@ Alko Valtari2 months ago

3.9
RasmusK
2 months ago
3.8
Vahvan sitruksinen, marjaisa. Kuohkean sulava suutuntuma, hapokas. Suolaista karamellia kevyesti jälkimaussa. Reippaat katkerot. Todella hyvää on!
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki2 months ago
3.7
Mirdo
2 months ago
4.0
Greippisen loistava ipa

Sammy Cornet
@ Alko Verkkokauppa2 months ago

4.0

Viltzu
@ K-Supermarket Lippulaiva2 months ago

4.0
Tölkitetty 12.1.26. Samean mehukasta ja runsaan hedelmäistä olutta. Mainio juotavuus.

Le Démon de la Bière
@ Hops'n'Roll / Midnight Brewing3 months ago

4.7
Ma première de chez SOMA il me semble !
Une très bonne NEIPA, ultra parfumée et ultra soyeuse 😋
Pas déçu !!