
Reviews
Nuuttipiippo
13 hours ago
2.5
Hyvä sitruunan maku mut vähän liian makea

ErZi2cv
@ S-market Rantakylä4 days ago
3.3
Koski J
@ K-Supermarket Viikki4 days ago
3.5
Hyvän makuinen. Liian makea mulle.

Toni K
@ Koti11 days ago

3.8
Hyvän makuinen. Täyttä sitruunaa. Alkoholi ei tule läpi.
Koski J
@ K-Supermarket Viikki12 days ago
3.5
Hyvän makuinen. Liian makea mulle.

fasteddie66
@ K-Citymarket Riihimäki19 days ago
3.2
Sitruunainen energiajuoma,ihan raikas.

Andreas93
23 days ago

1.8
Esanssinen sitruuna,
Ei jatkoon!

Diaplo
1 month ago
2.8

Rudi
@ K-Citymarket Rauma1 month ago
2.2
Sama, ku tämä edellinenki. Maku ihan ok kylmänä.

Julle
@ S-market Saarenkylä1 month ago

3.0
Ei pöllömpi sokeriton.
Kirpsakka maku.