
Reviews
Betoni
1 month ago
3.9

Sharger
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 month ago

3.8
Itselleni uusi panimo Espanjasta. Hyvä vaahto, väri hieman tummaan kääntyvä. Oikein hedelmäinen alkupuraisu, sabron kyllä maistaa joukosta. Eihän tämä mitään vau efektiä tarjoile mutta oikein vedettävä ja hyvän makuinen neipa.
Tavernier C
3 months ago
3.5

karitalasmaa
@ K-Supermarket Tripla3 months ago

3.8
Jani H
3 months ago
3.4

Sammy Cornet
@ K-Supermarket Tripla3 months ago

4.0

Willy
@ Mallaskellari4 months ago

4.5
Nyt on niin sairaan hyvä, että tippa tulee silmäkulmasta. Maista tämä jos on mahdollisuus!
Florian U
4 months ago
4.0

Samuel V
4 months ago
4.0

Aaron_dante
@ La Black de Reus5 months ago

4.0