
Unfiltered
Reviews
jaskako
1 day ago

3.5
Pehmeä, kotikaljainen väri ja hienon hieno vaahto. Tuoksu maltaisen limppuinen ja alkuhaukku pehmeä, täyteläisehkö pienellä makealla. Grillimakkaran ja nuudelisalaatin kanssa ihan maukas lager, mutta pitää ottaa uusintaan täsmennettäväksi vielä.

Petri H
@ Ravintola Metsä2 days ago
3.4

Harala
@ K-Citymarket Karisma Lahti2 days ago

2.9
Ei oikein kaura ja kävyt iskeneet makuhermoon tai siis iskivät, ei kuitenkaan toivotulla tavalla.

SergeantV
4 days ago

3.7
Kiva olut.
Sopii hauskasti mölkyn heittoon.
Kiva kesäjuoma.

Wanhis1974
5 days ago
3.0

Maittamäki
@ K-Market Ylämylly6 days ago
3.6

Vesku-70
@ K-Supermarket Jokela6 days ago

3.4
Paahteinen lager eipä tässä havut pahemmin maistu

Pasi Salosta
@ Muikkuterassi8 days ago

1.2
Vettä parempaa,mukavasti burgerin kanssa maistu.
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen11 days ago

3.3
Kevyen paahteinen. Jälkimaussa pihkan kirpeyttä. Hyvä olut.
Archenon
16 days ago
3.3