
IBU:23
Reviews
TS
4 days ago
3.6
Zaphood
2 months ago

2.1
Musta olut. Ohut vaalean ruskea ohut vaahto. Tuoksu on maltainen ja aavistuksen rukiinen.
Maku on yllättävän kevyt, lähes vetinen.
Loppumaku on ohut ja kevyt.
Näytti hyvältä, mutta oli pettymys...

Tumu81
2 months ago
3.2

Tmk72
@ Two More Beers3 months ago
3.7
Varsin rukiinen, kuin nestemäistä ruisleipää. Hyvässä mielessä. Miinusta hiukan turhan viileästä tarjoilulämpötilasta.

Kuokkanen M
@ Two More Beers5 months ago

3.5
I like rye! Nice velvety porter, but they definitely serve it too cold.