
Reviews
Jasso
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja1 month ago
3.1
Hennon suolainen, marjaisa, sopivan hapan ja kirpeä

Harrit
@ K-Supermarket Lasihytti2 months ago

3.3
Kaunis väri, ohut suutuntuma, jälkimaussa tulee hento kirsikka. Muuten maku on aika mummonmehua. Kaipaan itse soureihin pehmeyttä ja suutuntumaa. Tämä oli viinimarjamehuisen ohut ja hapan. Ihan kelpo juoma kuitenkin.

HooDee
@ Bierhaus Kamppi3 months ago

3.7
Raikas ja helposti juotava.

Andreas93
3 months ago

2.4
Ok hapan, mutta ei kyllä maussa tule sitä mitä luvataan, hyvin hyvin hento kirsikka..
Romppe
3 months ago
3.2

Inferno
@ Kissala3 months ago

2.8
Kaverilta maistot! Ei huono mut mun mielestä makumaailma ei oo sitä mitä tölkissä luvataan🤔?!

Timo M
@ Kissala3 months ago

3.7

Jani loven
@ K-Citymarket Pirkkala3 months ago
3.3

Konkari
4 months ago

4.2

Heidi M
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja4 months ago

4.0
Johan on herkkuuuu🤤
Täydellisen hapanta, tulee mieleen joku ihana kirpee karkki, sopiva sekotus karpaloo ja kirsikkaa🍒❤️