
Reviews

KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki7 hours ago

2.8
Eipä sanottavaa. Uppoaa tähän jurriin hyvin.
Oopee
10 hours ago
2.8
Peruslaageri, pehmeä ja mieto maultaan jopa hieman vetisen oloinen.

Olutkreivi
@ K-Citymarket Hämeenlinna Tiiriö1 day ago

2.5
Keskinkertainen keskiolut keskikesän kekkereissä.

Anfo13
@ Tokmanni Outokumpu1 day ago

3.2

V1lle
@ K-Supermarket Karikko1 day ago

2.7
Kirkkaankeltainen olut
Kevyen kepeä olunen joka toimitti saunajuoman virkaa

Rickzard
6 days ago

2.6
Kevyt, pehmeähkö ja vaalea Tuulikki.
Keppa
7 days ago

4.5

Jaffa
8 days ago
3.0
Henri V
21 days ago
2.5

Hannu K
23 days ago
3.0