
Malts:Barley Malt
Reviews
Petsku
@ Prisma Joensuu12 hours ago
4.2
Vahvan ohrainen maku. Namia. Tai suoraan sanoen, jos pitää maltaisesta ei liian makeasta, tässä se on. Suosittelen. Ohra puraisee keskimakuna nautittavasti.
Jukkan
@ Sale Kanervala joensuu1 day ago
3.1
Imelä tuoksu, mutta astetta maukkaamman oloinen peruslager.
Turtsi
4 days ago
3.2

Puuri S
4 days ago

3.3
Hyvin raikas ja mukava olut. Tosi nasta.
Nikke
4 days ago

2.3
Iha hyvä lageri

GAUPPIAS
@ Citymarket vaasa4 days ago
3.0
Aiva oli suunmyötäästä

Jate77
4 days ago
4.1

Julle
@ K-Citymarket Saarenkylä5 days ago

3.5
patiemus
5 days ago
3.1
Alexander H
5 days ago
2.2