
Reviews

Kinnune
@ Andersonscraft.com2 months ago

2.7
Tuoksussa paljon hunajaa.
Maku on myös täynnä hunajaa alusta loppuun, seassa hieman kukkaisuutta ja sitruksia. Prosentteihin nähden aika kevyt juotava, mutta kyllä tämä vähän kotiviinimäinen on. Hunajan lisäksi vähän turhan mieto, kaipaisi enemmän makua. Ei huono, mutta ei oikeastaan hyväkään.
- - -
Lots of honey on the nose.
Taste is also full of honey from the beginning to the end with some flowery touch and citruses. Quite light to drink considering the ABV, but gives a bit of home made wine vibes. Is a bit mild, except for the honey, and could use more flavours. Not bad, but not exactly good either.

Nikke
@ SIP Tallinn6 months ago

3.6
Lasiinkaatuu kullankeltaista melkein täysin kirkasta olutta vain nopealla ja eloisalla vaahtoreunuksella.
Tuoksusta:
Hunajaa,kypsää omenaa/päärynää, kukkaisuutta sekä aavistus happamuutta.
Maunpuolelta:
Käynyttä omenaa/päärynää, kukkaisuutta,Hunajaa,kukkaisuutta sekä kevyesti happamuutta ja jopa aavistus mausteisuutta.
Suutuntuma/runko:
Eloisa,tasapainoinen sekä kuivemasta makeammaksi liukuva.
About:medium - / kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Tästä on itse todella vaikea sanoa mitään koska itselle ensimmäinen vahvempi mead.
Mutta mukavasti puhdas,laadukas sekä uskon että on selkeästi sitä mitä panimolla on haettu vaikkakin itselle liian makea