
Hops:Strata
Reviews

KymppiMiikka
18 days ago

3.4
Ennen avaamista odotin hieman tummempaa väriä. Tämä kuitenkin yllätti värillä, sekä tuoksulla; se oli kevyt. Ohkaset vaahdot, sekä hieman sessiomainen olut toimittaa saunan jälkeen. Tsekkiläiset osaa näköjään ipojakin tehdä...

Maajohtaja
@ Tuju Taproom2 months ago

3.9
Napakkaa Strata humalointia luvataan nimessä, ja sitä saadaan tuoksussa sekä maussa. Kuivahappoista greippiä jossa vivahtelee passionia ja mansikkaa.
Ville H
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä3 months ago
3.7

zepicin
@ Tuju Taproom3 months ago

3.8
Kuivahkon hedelmäinen, taustalla aavistus havuisuutta. Kuivahko jälkimaku.
Urakoinnin jälkeen hyvää westistä.
Parasta ennen 24.11.2026

Nikke
3 months ago

3.7
Lasiinkaatuu aavistuksen sameahkoa viljan keltaista olutta noin sormenpaksuisella sekakuplaisella mutta kestävähköllä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta/sitrushedelmiä,aprikoosia, marjaisuutta sekä yleistä trooppistahedelmää.
Vihreäälehtisyyttä,humalaa/humalaöljyisyyttä,yrttisyyttä ja hiukka havuisuutta.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta/sitrushedelmiä,guavaa aprikoosia,marjaisuutta,sekä lopussa greippiä/sitruksenkuorta.
Vihreäälehtisyyttä,havua,humalaa/humalaöljyisyyttä,yrttisyyttä ja aavistus teetä. Suuhun jääpyörimään mukava kuivattava katkero.
Maunpuolelta myöskin kevyesti puhdasta maltaisuutta/ohraa
Suutuntuma/runko:
Kevyen maltainen,puhdas,tasapainoinen sekä kuivahko. About: kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Mukava ja laadukas aavistuksen modernimpi westis. Hyvin strata toimii tässä ja sen löytää.
Tämä oli ihan positiivinen yllätys.

Ana R
4 months ago

3.0
Jeesjeesjees

Jari K
@ K-Supermarket Redi4 months ago

3.4
Kuohuu ja maistuu

Tero M
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki4 months ago

3.7
Makean greippinen ja humalainen wc.

Kepappi
@ K-Citymarket Mikkola Pori4 months ago

3.6
4.5+7+7+3.5+14=36
36/50=3.6⭐️

Lyde
5 months ago
3.7
Hyvä modernimpi 👍🏻