
Reviews
Palax
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio6 days ago

3.5
On kyllä tämäkin aika erikoinen.
Banaania, happamuutta, aavistus kookosta ja kermaisuutta.
Tosi vaikea antaa pisteitä, ei tälläkään oluen kanssa ole mitään tekemistä, mutta tälleen lämpimän kesäpäivän päätteeksi ihan kiva.
jaskako
20 days ago

4.5
Tuoksu jotenkin tutuhko kermoineen, pannacottaa? Lasi alkuun täynnä vaahtoa, väri hailakan kermaliköörinen. Alkuhaukku kermaisan pehmeä, utuisen hedelmäinen, pannacottamainenkin. Mukavan makoisa, täyteläinen herkku, josta omaksi onnekseni en löydä iki-inhokkikookosta. Hyvä jälkkäri esim., ei oikeastaan hapan.
Uuteen täsmennystestiin vielä 19.6.:
Ei onnistunut ohjeen noudattaminen, vasta avaamisen jälkeen vähän sekoitin -> pakko kaataa kuohut heti ja tölkin pohjalle jää paksua kamaa, joka ei tule ulos. Nyt ei maku oikein miellytä ja arvio jää päivittämättä.

Sampo
@ Kabacka27 days ago
3.8
Kabacka tasting. Banaaninen on. Pehmeää ja kuohkeaa.

Marko A
28 days ago

3.5
Nikkilä S
2 months ago
3.5

orson
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 months ago

1.0
Ihan karsea.

Nante
@ K-Citymarket Kokkola2 months ago

0.1
Ei toimi

Kinnune
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 months ago

4.0
Suoraan pakastimesta lasiin.
Pirtelömäinen koostumus, niin kuin tähän kuuluukin.
Yllättävän hapan, odotin pelkkää makeaa. Happamuus tuo sitruksisen maun tunteen, mutta muutoin menee pina coladan suuntaan ananaksen ja kookoksen kanssa. Jälkimaussa hieman banaania. Toimii aika hyvin.
- - -
Straight from the freezer.
Milkshake-like texture, as it should in a drink like this.
Surprisingly sour as I was expecting sweet. Sourness brings citrusy flavour feeling, but otherwise this is mainly sall pina colada with the pineapple and coconut. A bit of banana in the aftertaste. Works quite well.

zepicin
@ Coolhead Brew Taproom2 months ago

4.2
Kuka on maistanut lumipalloa?…sitä saasteetonta…
Nyt oli riittävän kauan pakkasessa…ananaksen makuista lumipalloa.👍
Taustalla mango yrittää antaa lisää hedelmäisyyttä…luokin hieman tunkkaisuutta tälle raikkaudelle…
Jälkimaku aavistuksen hapan, kuten kuuluukin.
Kaljakaapin hyllylä.
Tölkitetty 12.11.2025
Parasta ennen 12.8.2026

Jyri
@ Kuluma Pub2 months ago
3.3