
Reviews
P
1 month ago
3.2

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 months ago

3.3
Samea ruskeanpunainen. Pinkit vaahdot. Tuoksu mansikkaa. Maku mansikkaa, raparperia ja suolaisuutta. Hyvä olut.
Heluna
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari3 months ago

3.5
Yksisarvinen
@ Pub Pikilinna3 months ago

3.7
Kevyt herkku. Mansikkaa ja hieman raparperia. Melko vähän hapan, mutta ei se mitään :D

Edible
@ Pub Pikilinna3 months ago

3.6
Mansikkainen ja hapokas. Hapossa maistuu myös raparperi. Raikas ja kesäinen herkku!

Mikko M
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago
3.8
Olipa maut balanssissa.

RoadZombie
4 months ago
3.9
Reigo
@ K-Citymarket Ruoholahti4 months ago
3.5

-mIDE-
@ Funky Shop4 months ago

3.5
Maukas.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
3.7