
IBU:10
Hops:Citra, Idaho 7, Nelson Sauvin
Unfiltered
Reviews

Raha
@ Rajaportin Sauna5 months ago
3.7
Hedelmäinen jopa lempeän makuinen .

Tero M
5 months ago
3.8

imoikid
5 months ago


HarriL
@ Kabacka5 months ago

4.0

lehtsa74
@ Olutravintola Konttori6 months ago

3.5

Jani K
@ Olutravintola Konttori6 months ago

3.6
Erittäin maukasta mehua.

Riku K
@ Olutravintola Konttori6 months ago

4.1
Panimon eka olut. Joku uusi panimo Suomesta. Citra, Nelson, Idaho 7 humalat. 20g/l humalaa.
Väri on tyylikäs. Perus samea.
Tuoksu on raikas. Ananas, sitrus, mango.
Maussa vaniljaa, pientä valkopippuria, kalkkisuutta. Persikka, ananas, sitrus, greippi. Kiva greipin katkero. Raikas ja kuiva. Ehkä aavistuksen ohut. Mutta kovaa on tekeminen kun eka olut ainakin kuppilan hanaan.
Ei mitään hajua koko panimosta. On kyllä kohtuu tasapainoinen kalja. Vanilja ja valkopippuri pinnassa. Öljyistä suutuntumaa. Oikein kiva. Tästä on hyvä jatkaa.
jari
@ Olutravintola Konttori6 months ago
4.0