
Unfiltered
Reviews

VilleVVV
2 months ago

4.6
Upea gueuze. Olutshampanjaa. Yllättävän tukeva ja hedelmäinen pohja, viinirypälettä, hillaa, greippiä, puuta ja tuoretta leipää. Tasapainoisen painokas happamuus. Tätä olisi nyt hyvä hamstrata lisää. Kaunis oranssi väri. ... parasta ennen 2045...!

Suinulan Sieppo
@ Alko Mänttä4 months ago

3.4

Gio70
@ QBA Genova5 months ago
2.9

Urja
5 months ago

1.3
Sormi kukka pienillä lehdillä.
Marjainen tuoksu. Pienesti mallasta.
Aivan marjaiselta skumpalta maistuu. Kuiva ja poreileva. Ei omaan makuun yhtään. Toisen ostin myös ja katsotaan oisko vuoden päästä maku parantunut.

Vhasu
6 months ago
3.5
Hienostuneen hapan.

J.Tirckoin
@ Alko Prisma Joensuu6 months ago

4.4
Hyvää joulua Pinttareille!
Jouluaaton olueksi valikoitui hienostunut lambic-sekoitus, tynnyrikypsytetty geuze.
Väri meripihkankeltainen, sameahko. Vaahto ohut.
Tuoksu miedon sitruksinen.
Maku raikkaan hapan, hedelmäinen, yrttinen.
Upea geuze!
Tätä on jonkin lähteen mukaan toimitettu Suomeen vain 1000 pulloa, joista onnistuin puolivahingossa saamaan yhden. Kypsyttäminen olisi varmaankin tehnyt tästä vielä elegantimman, mutta olen täysin tyytyväinen tähänkin 🍻