
Reviews
aff3
6 days ago
2.8
Joulu kesän keskelle. Selvä omena-kaneli. Pienenä annoksena maistuu.

Tino.O
6 months ago
3.5
Varsin jouluinen omena hapan.

Alpo K
6 months ago
3.0
Joku voi korjata jos haluaa.
En kyseistä olutta löytänyt täältä tai sitten johdatteli aivan eri olueeseen.
Tyrmäävä kaneli ja omenapiirakka maistuu ja tuoksuu hyvin.