
Reviews

Arnaud
@ ABinBrew2 months ago

3.9

SahaMattiJukari
@ Funky Shop4 months ago

3.6
Super samea,jopa hieman "likaisen" näköinen.
Raikkaan sitruksinen, lähinnä greippiä.
Yllättävän kevyt runkoinen,alkokaan ei maistu,voisi hyvin luulla vaikkapa 5 volttiseksi.

Igunator
@ Funky Fluid6 months ago

3.7
Kuivankatkera, sitruksinen dipa. Ihan juotava mutta ei mitenkään erityinen.
Kaadettaessa lähes täysin samea, likaisenkeltainen. Vaahto on varsin asiallinen. Tuoksussa päällimmäisenä kirpeää sitrusta, limeä ja ananasta. Pientä alkoholisuutta myös taustalla.
Maku on ihan alkuun makeahko, mutta kirpeys ja katkero tulee lähes saman tien etualalle. Runko on kevyempi kuin odottaisi, jopa melko kevyt.
Jälkimaku on odotetusti hyvin katkera, tuntuu poskissa asti. Jälkimaku jää maistumaan suuhun pitkäksi aikaa. Alkoholi ei tunnu oikeastaan missään vaiheessa.

Svimbanen
@ Funky Shop6 months ago

3.5