
Reviews

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki5 months ago

3.7
Varsin pehmeä, kivan hedelmäinen hazy. Ei liian makea tai tujakka, mutta kuitenkin pikkasen vaikea, että ei mene yhdellä hörpyllä koko juoma alas. Jälkimaku on jopa liian tujakka hedelmien suhteen.

Teemu A
@ Olutravintola Konttori6 months ago
4.0
Perus varma. On nannaa.

Wil N
@ Outer Range6 months ago
3.6