
Reviews
Turtsi
4 days ago
3.4

Nokikana
4 days ago

3.3
Ruokajuomana raikas ja hedelmäinen vehnäolut.
Petep
4 days ago
2.8

Tommi M
4 days ago
1.3

Julle
5 days ago

2.8

Jussi Koo
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä5 days ago

2.6
Haalean keltainen vehnänen kaatuu lasiin. Tuoksussa , noh jotain minkä lämpenevät grilli peittää tehokkaasti 😏
Aika kevyellä makupohjalla mennään: korianteri, sitruunaisuus, vehnäisyys ja banaanimaisuus katoavat kuin huuto tuuleen.
Tää vois olla paljon parempi kun maut olisivat ryhdikkäämmin tiskissä.

WheatLover
@ K-Citymarket Vihti Nummela10 days ago

2.9
Vaikea sanoa mikä olut tyyppi tämä on. Maku ja tuoksu ihan perus lager oluen. Väri käy myös lagerista, sameus viittaisi pintahiivaan, mutta ei tämä kyllä mikään witbier ole… vaikka valmistaja niin väittää. Valmistajan mukaan Crystal ja Citra humalia panossa, jälkimmäinen kuulu ei witbieriin, mutta crystal saattaa tässä olla vallitseva. Vaikkakaan sen ominaispiirteitä tästä saa hakemalla hakea.

Jate77
11 days ago
4.3

snanna
11 days ago
3.1
Sedell22
13 days ago

2.6
Hyvä perus