Ale Of Christmas Past 6.0%, Buxton Brewery, England
49 ratings
3.3
Ale Of Christmas Past
6.0% Old Ale
IBU:39
Unfiltered

Reviews

Post author: wellthatsbeertastic
wellthatsbeertastic
14 days ago
Ale Of Christmas Past, England
3.5
Tälleen viikko ennen juhannusta on sopiva hetki ottaa maisteluun tällainen hyvin kesäinen olut 😅 Mutta eipä sillä, maistuuhan sekin tässä nurmikonleikkuun kyljessä 👌 Ei ollenkaan niin synkkä ja tumma kuin talvioluet monesti ovat, vaan suhteellisen helppo juotava. Ei tässä nyt mitään kesäistä raikkautta olet ja kyllä tämän talviolueksi tunnistaa. Hyvä olut joka tapauksessa. ig: @wellthatsbeertastic

Post author: Aki L
Aki L
2 months ago
3.3

Post author: Timo N
Timo N
@ Aura biljardi
2 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.0
Ihan jees

Post author: Kuppis
Kuppis
@ Pick n Pay Pori
3 months ago
1.6

Post author: Jnila
Jnila
@ Alko Verkkokauppa
3 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.6
Onpa bitteristä. Suosittelen lämpimästi Jussi Koon arvostelun lukemista tästä oluesta. Spot on ja tuut hyvälle mielelle 🤗 Edit. Toimii grillisafkan kanssa

Post author: Jukka P.
Jukka P.
3 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.1
Makua löytyy

Post author: Jokinen
Jokinen
@ K-Supermarket Kampus
3 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.5

Post author: Zwunda
Zwunda
@ Pick n Pay Pori
3 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.2
Miellyttävä olut. Oikein pehmeä ja maukas

Post author: Olli H
Olli H
@ Pick n Pay Pori
3 months ago
3.8
Ihan suunmukanen wanha ale. Vahvat katkerot, aavistuksen makeaa mallasta ja leipäisyyttä. Taustalla pieni siirappisuuden häivähdys mutta melko kuivakkaa on.

Post author: Jarno K
Jarno K
@ Pick n Pay Pori
3 months ago
Ale Of Christmas Past, England
3.3
Kevätpäiväntasaus, joten miksipä ei joisi vielä jouluolutta 😁 Lasiin kaatuu ruskean ruosteinen, samea ja vähävaahtoinen olut. Tuoksussa on tummuutta, leipää ja maltaisuutta. Suutuntuma on kipakan muikea, maku on katkeroisen kitkerä, paahteinen, lämmittävän alkoinen. Hyvin brittiläistyylinen, voimakaskatkeroinen jouluolut, maistuu se näin keväänkin kynnyksellä👍🏻