
Reviews

zepicin
@ Hoptimaal6 months ago

4.1
Trooppista hedelmää mukavasti, mango ja lime päälimmäisenä. Taustalla sitrusta sekä aavistus havua ja rypäleisyyttä. Aavistuksen kuivahko jälkimaku.
Joulukalenterin luukku #21
Tölkitetty 22.10.2025
Parasta ennen 22.4.2026

Kepappi
@ Hoptimaal6 months ago

4.0
5+8+7.5+4+15=39.5
39.5/50=4.0⭐️
Joulukalenterin luukku #21

Jesse M
@ Hoptimaal6 months ago

4.1
Luukku 21.
Aikas mehukas, muttei uutta. Maistuu silti.
Makuina mangoa, havuista kermaisuutta ja kepeää makiaa rypäleisyyttä.
Ehjää tekemistä. Tänään ois maistunut kyl joku muu kuin ipa, mutta mitäs sitä hyvästä valittamaan. 4,1/5.
Mallasrotta
6 months ago

4.0
Joulukalenterista