
Reviews

Schüler
1 month ago

3.2

Dricki
@ Ombergs turisthotell4 months ago

4.8

T. Holm
@ Ombergs turisthotell4 months ago
4.0
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online5 months ago

3.0
Kova vaahtoutumaan. Tuoksu makea, hedelmäinen ja hiven tunkkainen. Maku on alkuun erittäin alkoholinen. Erittäin vahva runkoinen. Hedelmäisyyttä maun puolella myös jonkin verran.

Andy
@ Systembolaget E-service / Online6 months ago

4.0