
Reviews

Puuri S
6 days ago

3.4
Ihan todella hyvä. Nasta.

kaljap
6 days ago

2.2
Nikke
6 days ago

2.5
Aika mid ei mitää hirvee hyvää tai pahaakaa
Teemu V
3 months ago
2.7

Juho
@ Turku Craft Beer 20264 months ago
1.7

Willy
@ Turku Craft Beer 20264 months ago

3.1
Jännän kuparinvärinen pilssi. Eroaa maultaan normipilssistä melkoisesti. Mutta ok on.
oolperi
4 months ago
3.7

Juhki
@ Kakola Brewing Company4 months ago
1.8
Läpikuultava, keltainen, hento vaahto. Ikävä, keitetty humala, hieman kitkerä. Voisi olla paljon parempi
Jussi15
6 months ago
3.5

Kalmar
@ Kakola Brewing Company6 months ago

3.5
Kuvan vaaleammpi🍺👍 laadukas ja helppo Pils. Kakola tekee kyllä premium laatua lähes poikkeuksetta. Mahtava pils!