
Reviews

Naipout
5 months ago
4.1

Budai Richárd
6 months ago
4.8

zepicin
@ Hoptimaal6 months ago

3.9
Hunajamaisen herukkainen, aavistuksen siirappimainen…mutta kuitenkin asvistuksen hapan. Jälkimaku noudattelee makumaailmaa.
Joulukalenterin luukku #11
Parasta ennen 21.9.2028

Leif C
@ Hoptimaal6 months ago
3.5
Hoptimaalin joulukalenterin luukku 11: Ripauksen verran nopeastilaskevaa punaista vaahtoa tummanpunaisen hiukkasen valoaläpipäästävän siman yllä joka tuoksuu happaman mustaherukkaisen hunajaisen vinkeältä ja maistuu makean happaman hunajaisen vesselille, kolme ja kolmevarttia alaspäin. PE: 21/09/2028.

Kepappi
@ Hoptimaal7 months ago

1.5
Joulukalenterin luukku #11

Timo K
@ Hoptimaal7 months ago

3.8
Happaman marjaisaa meadia, aika jepa. Täyteläisen hunajaista on meininki!

Jesse M
@ Hoptimaal7 months ago

4.1
Luukku 11.
Aika ylläri tuli nyt, että Meadia luukusta.
Aika hunajaisen hedelmäistä makiaa nektaria. Jotain omenaista myös kaiken hunajaisuuden jälkeen. Vaikia sanoa muuta, kun meadia ei ole hirveästi tullut maisteltua. Samperin hyvettiä tämä on. Myös hapanta marjaisuutta löytyy jonkin verran. Vahva makumaailma.
Aika täyteläinen hunajainen tekstuuri rungossa. Happoja myös kepsakasti.
Erilainen sippailtava. Niin makiaa, että yksi pieni tölkki hyvä asia, tämänkin voisi jakaa kahdelle. Happamuus hyvä lisä. 4,1/5.