
IBU:26
Reviews

Anne S
@ Craft Beer Helsinki 202627 minutes ago

4.0
Salmiakki maistuu voimakkaasti. Salmiakkia myös tuoksussa.

Nokikana
5 days ago

3.8
Nyt on lakritsia ja suolaisuutta riittävästi. Hyvä ja erilainen portteri.

Ilari R
@ Mallaskellari8 days ago
3.0
Semi yskänlääke

Rosso
@ Maja / Talo13 days ago
3.8

Kimmo M
14 days ago

3.8

Teemu
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere1 month ago
.....

Jnila
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago

3.6
On helvetisti salmiakkia. Ja tämä toimittaa nimensä mukaisesti. Ristus perkele ku onkin salmiakkia ja on myös hyvin porterinen

Tino.O
1 month ago
3.5
Kyllä on suolainen lakritsi

Thyy
@ G Livelab Helsinki2 months ago

3.8
Olut on väriltään musta ja vähä vaahtoinen olut.
Tuoksu salmiakkinen, lakritsinen.
Maku on suolainen, lakritsinen. Pienet kuivat katkerot lopussa.
Erilainen Porter joka eroaa massasta.

Meske
2 months ago

3.5