
Hops:Citra, Galaxy, Nelson Sauvin
Reviews
Arttu T
3 months ago

3.7
.

Ivre Montand
@ Station Houblon4 months ago
3.4
Les double ipa de chez Messorem, toujours une valeur sûre

Jonas M
@ ØK-Brew5 months ago

3.6

Leif C
@ Hoptimaal5 months ago
4.5
Sormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean appelsiinisen sitruksisen vihreän hedelmäisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen mehuisalle, mie tykkään kovasti. Neljä ja puoli bojoo. PE: ei ole. Tölkitetty: ei näy.

WilleW
@ Hoptimaal5 months ago

4.2
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena melko minimalistisella vaahdolla. On kyllä täyteläinen suutuntuma. Pienikuplainen, kuivahkon mehuisa ja hennon kermainen. Tanakka ja kaurainen runko. Makupaletissa greippiä, appelsiinia, passionhedelmää, persikkaa, rypälettä ja valkoviinimaista kuivuutta. Hyvin tasapainoinen kokonaisuus ja juotavuuskin on melko hyvä näin jyty-IPAksi.
RM
@ Hoptimaal6 months ago
4.5

Simeoni
6 months ago

4.0

ebelisle
6 months ago
4.3
Martin G
@ Métro Fordham St-Zotique7 months ago
4.5
Première expérience d’un produit de Messorem. Ce fut à la hauteur de leur réputation… une excellente DIPA!!!