Multiverse 8.0%, Elmeleven, Sweden
13 ratings
3.7
Multiverse
8.0% Imperial IPA / Double IPA
Hops:Mosaic, Motueka, Riwaka

Reviews

Post author: Krusecontrol
Krusecontrol
1 month ago
Multiverse, Sweden
3.2

Post author: Ztal Schwarzes
Ztal Schwarzes
1 month ago
Multiverse, Sweden
3.2

Post author: Nikke
Nikke
3 months ago
Multiverse, Sweden
4.0
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella nopealla vaahtohunnulla. Tuoksusta: Limemurskaa,sitrushedelmiä,papayaa, persikkaa,kypsää mangoa ja aavistus karkkisuutta. Humalaa/humalaöljyisyyttä, vihreäälehtisyyttä ja aavistus jotain hieman maanläheisepää menoa. Maunpuolelta: Sitrushedelmiä,limemurskaa,papayaa, persikkaa,mangoa,melonia sekä sitruksenkuorta/greippiä. Vihreäälehtisyyttä,humalaa/humalaöljyisyyttä sekä yrttisyyttä. Lopussa greippistä katkeroa Suutuntuma/runko: Kuivahko,tasapainoinen sekä aavistuksen maltainen. About: kevyt + / medium - Yleistäjorinaa/viba: Oikein mukava ja laadukas collab dipa. Taitaa olla olla itselle ensimmäinen muukuin sour elmeleven:iltä

Post author: Aapo S
Aapo S
@ Panimoravintola Kellotorni
3 months ago
Multiverse, Sweden
4.4
Upea etiketti ja todella pitkä kuiva maku.

Post author: HooDee
HooDee
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop
5 months ago
Multiverse, Sweden
4.0
Hyvää edelleen. Jääkaapin perukoilta.

Post author: RasmusK
RasmusK
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop
6 months ago
3.7
Trooppisen hedelmäinen; mangoa, appelsiinia, sitrusta. Mukana myös kevyttä lehtisyyttä, joka toimii oikein kivasti hedelmän kanssa. Suutuntuma maitomainen, sulava. Tasapainoinen. Hento katkeroisuus lopussa, jossa yrttisiä vivahteita. Oikein toimiva collab!

Post author: Jeppe
Jeppe
@ Panimoravintola Kellotorni
6 months ago
Multiverse, Sweden

Post author: Tapio T
Tapio T
@ Panimoravintola Kellotorni
6 months ago
Multiverse, Sweden
4.4
Collab Factoryn kanssa. Kyllähän tässä Factoryn kädenjälki tuntuu. Sameaa, trooppista ja hitaasti hiipuva jälkikatkero. Hieno olut. 😀

Post author: Ville T
Ville T
@ Oluthuone Haka
6 months ago
Multiverse, Sweden
4.0
Hedelmäpommi! Samea, ei kauhean kuohuvaa. Aika mieto jälkimaku kuitenkin. Oikeen hyvä maisteluun!

Post author: HooDee
HooDee
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop
7 months ago
Multiverse, Sweden
4.0
Hedelmäinen, kuivahko jälkimaku. Backlogia eiliseltä...