
Reviews

zepicin
@ Hoptimaal2 months ago

3.7
Greippislähtöistä hedelmää. Taustalla sitrusta, passionia sekä havuisuutta. Jälkimaku hieman kuivahko…greippisyys edelleenkin ärsyttää.
Aavistuksen alkoholi tuntuu.
Tölkitetty 1.8.2025
RM
@ Hoptimaal5 months ago
3.8

WilleW
@ Hoptimaal6 months ago

4.2
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena muodostaen noin parin sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on pehmeä, keskitäyteläinen, mehuisa, pienikuplainen ja kuivahko. Runko medium plus, kaurainen. Makupaletissa greippiä, limeä, ananasta, passionhedelmää ja yrttisyyttä. Sanoisin, että pari napsua enemmän makean hedelmäinen kuin sitruksinen ja tätä puoltaa pitkäkestoinen jälkimaku, joka on trooppisen hedelmäinen ja kuiva. ABV on maun puolelta hyvin piilossa mutta tuntuu. Tölkitetty elokuun lopulla mutta edelleen hyvin tuore meno. Hyvää tekemistä kanukeilta.

Simeoni
7 months ago

3.6