
Reviews

Heidaam
@ Alko Keskusta Vaasa8 days ago
2.9

Äspee
2 months ago
3.7

Janne L
2 months ago
3.6
Nieminen K
@ Alko Stockmann2 months ago
3.7
Olipa hyvä dipa. Hedelmäisyyttä ja täyteläisyyttä. Karvauttakin löytyy. Hedelmien lisäksi salmiakkia maussa.

Pera Bissenmaistaja
@ Alko Käpylä3 months ago
4.2
Erittäin täyteläinen dipa, paksu runko ja sopivasti katkeroa. Myös mausteisuutta/yrttisyyttä löytyy, siitä varmaa talviolueksi luokiteltu.

Rufuel
@ Mummon Tupa3 months ago

3.9
Herkullinen dipa. Löytyy karvautta sekä hedelmäisyyttä toisiaan täydentäen.
Primarius
3 months ago
3.1

H V
@ Alko Limingantulli Oulu3 months ago

4.5
Erilaiset humalat. Kukkaista jeesusteippiä. Maistuu.
AnalCunt Oulu.

Petri P
3 months ago
3.9
Mukavan mausteinen ja katkeroa sopivasti

Jneed
3 months ago

3.0