
Reviews

Mazandeeros
6 days ago
4.3
Makeahko mutta kuitenkin myös sopivasti hapan. Maku hienosti tasapainossa mikään osa ei tunge liikaa läpi. Kippis!

Jepetti
6 days ago

3.5
Raikas pehmeä sekamehumainen sour jossa yllätävän mieto happamuus. Toimii hyvin jääkylmänä
Jannendoo
28 days ago
3.9

Theukka
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 month ago

4.0
Kaneli mukavasti esillä tässä
Markku A
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 month ago
3.5
Makeahko sekamehu mustaherukka päälimmäisenä

Mizouhhh
2 months ago
4.0

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago

3.4
Timo N
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago

2.5
Ihan jees

Viltzu
@ K-Citymarket Iso Omena3 months ago

3.8
PE 30.9.26. Kunnon jäätelömäinen smoothie.

Edible
@ K-Supermarket Tammelan Stadion3 months ago

3.6
Todella marjainen herkku! Sopiva, marjainen hapokkuus myös. Mausteisuutta ei oikein huomaa ennen kuin lämpimämpänä. Siinä vaiheessa jostain puskee jälkimakuun outo vaniljaisuus(?), mutta hyvää tämä silti on.