
Reviews
peejiidee
@ Alko Vaajakoski8 days ago

3.5

Jussi
22 days ago

3.2
Nätti tumma okra sävyltään.
Vahvasti maltainen ja humaloitu tuoksultaan. On ipaisa tuoksu.
Maltaisen kypsä ja täyteläinen maultaan. Humaloinniltaan kuiva, mutta missä humalat, kepeää on, ei kiristele ei, tätä jää kaipaamaan.

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala2 months ago

3.3
Siivousolut. Ajaa asian. Muuten ikävää hommaa, mutta pieni välipalkinto välillä ja taas jaksaa jatkaa. Kaunis punertavankuparinen väri ja maku suunmyötäinen. Ja jatkuu🍺👍
Janikaljalla10
2 months ago
3.1
Makua ja laatua. Juon toistekin.
Matti S
3 months ago

3.0
Ihan ok ipa

The Legless Scotsman
@ Olutravintola Sockenbacka3 months ago

3.4

Tero
3 months ago

3.0
Rukiinen, humaloitu janojuoma.

Marko S
3 months ago
3.8
Timppa
@ Kabacka4 months ago
3.8
Timanttista, oikea IPA, eikä mikään neipa. Sitruksinen ja pihkainen rapsakka humalointi käy hienosti yksiin rukiisen, hieman toffeisen, rungon kanssa. Voimakas kokonaisuus.

•●Knoxar●•
@ Alko Karkkila4 months ago

3.8
Ihan napsakka rye ipa! Punertavan ruskea väri. Pehmeä, makeahko ja sopivan maltainen olut!