
Reviews

Phil1977
@ Chez Fifi7 days ago
2.5

Musti77
1 month ago
3.6
Markku A
@ Alko Keskusta Raisio3 months ago
3.7
Erittäin mehunen
Markku A
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo3 months ago
3.9
Ananasta mangoa aavistus pippuria ruohoisuutta kylmänä lämmetessään mehumaisuus lisääntyy ja maut laimenevat

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari3 months ago
4.0

Tuukka
@ City Hospoda5 months ago

4.1
Dänkkiä sopi odottaa ja sitä sai. Mehukasta appelsiinia runsaasti ja pihkaista mäntymetsää. Pehmoista. Runsas ja petollinen.

Pera Bissenmaistaja
@ K-Market Kallio6 months ago
4.0
Nimensä mukaisesti dänkkiä löytyy ja erittäin samea. Paranee lämmetessään ja hedelmäisyys korostuu. Hyvä olut aloittaa uv:n juhlinta.

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 months ago

3.7
Samea tummankeltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitrusta. Maku kuivahko greippinen, appelsiinia, neulasta ja hedelmää. Hyvä olut.

Jai
6 months ago
3.6
Mirdo
6 months ago
3.2