
Reviews
wallegran d
6 months ago
3.5
Fredrik A
6 months ago
5.0

Fahlsten
6 months ago
4.7
Wetterstadens börjar segla upp som min favorit bland öl till högtider. Grymma smaker, alltid vackra etiketter och rustika flaskor.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping6 months ago

3.5
God julöl, lite speciell med inslag av dadlar, kryddor, kaffe och choklad. Lagrad och med viss syrlighet.
A good Christmas beer, a little special with hints of dates, spices, coffee and chocolate. Aged and with some acidity.
Ola Konny
6 months ago
3.5
Fin julöl, något annorlunda eftersmak som blir något söt.

Krusecontrol
7 months ago

3.3