
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop3 months ago
3.7
Samea keltainen. Kolmen sormen puolinopea vaahto. Tuoksu mieto mutta hedelmäinen.
Hiiva maistuu hieman heti alussa. Maku miedohko, satsumamehuinen. Hieman humalan makua, melko voimakas jälkikatkero neppikseksi. Mehuisuus nousee uudelleen päälle multisitruksena, hiiva ei maistu enää niin paljoa.
Ihan hyvä on, ei huono mitenkään, mutta ei erotu funkkarin neipa-linjasta tai muutenkaan neipoista. Jos siis noita suomibulkkineipoja ei lasketa

Markku B
@ Funky Shop3 months ago
3.9

Svimbanen
@ Funky Shop7 months ago

3.1