Winter Halbe 4.8%, Günther-Bräu, Germany
20 ratings
3.5
Winter Halbe
4.8% Zwickel / Keller / Landbier

Reviews

Post author: Markus R
Markus R
@ Prisma Pirkkala
14 days ago
3.8
Talven kirves voin sulattaa

Post author: Furi
Furi
@ K-Citymarket Lielahti
14 days ago
4.1
Pehmeä saksalainen talvi.

Post author: Kolibri91
Kolibri91
1 month ago
Winter Halbe, Germany
3.5
Ulkonäkö, se näyttäisi olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus että jos oluessa lukee landbier tai kellerbier niin se on samea. Tämäkin on sellainen, sameahko vaalean kellertävä olut jossa on runsas vaahto ja huntu on täydellisen tasainen ja peittää koko pinnan mutta kuplat eivät ole pieniä vaan pienestä hieman isompia ja rakeisia. Väritys muistuttaa ihan suoraan vehnäolutta, mitään ei näy läpi ja väri on runsaan kellertävä. Aromi, itselle tuoksu ei anna hirveästi irti, tuoksu on kevyt, siitä ei pysty päättelemään mitään rungosta tai humaloinnista, tuoksu on kuin vettä jossa on jotain oluen kaltaista. Maku, helposti juotava, tässä on jotain jännää makua taustalla, jotain makeaa jota en osaa kuvailla, helposti menee alas, maussa ja suutuntumassa on hieman sellaista väljää rakeisuutta jota on myös tummissa saksalais lagereissa, makeahko, puhdas, helposti juotava ja suussa liukaan tuntuinen täyteläinen olut.

Post author: Purtzi
Purtzi
@ K-Citymarket Veturi Kouvola
4 months ago
3.0

Post author: Jyrki L
Jyrki L
@ K-Market Jounin Kauppa
4 months ago
2.9
Pullosta, vaaleanruskea, ohut vaahto, hieman hapan, sakkaa pullossa, mainio helposti juotava olut

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
5 months ago
Winter Halbe, Germany
4.2
Parasta ennen 16.7.26 Tyylikäs paksu ja pysyvä vaahto. Väri on kyllä mehevä. Vähän kuin vaaleaa sahtia tai vehnäolutta. Yllättävän samea Lager. Tuoksu on puhtaan maltainen. Hyvin hedelmäinen tuoksu. Tuhtia mallasta, paksua viljaisuutta, sekaviljaleipää, vehnäolutmaisuutta, jauhoisuutta. Puhdas, paksu ja miellyttävä tuoksu. Maku hujanaisen makea. Ei liian makea kuitenkaan. Paksun maltainen ja paksun viljainen maku. Kalkkisuutta, mineraalisuutta. Pientä jalohumalan purentaa selvästi. Vehnäoluen jauhoisuutta. Tuhdin miellyttävä runko kyllä. Oikein paksu viljaisen jauhoinen suutuntuma. Aika miellyttävän erilainen lager. Aika paljon vehnäolutmainen lager. 4.2. on tämä sen verran kova. Hedelmäinen ja Pieni mausteisuus lämmetessään. Kova lager.

Post author: Juho N
Juho N
5 months ago
3.4

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere
5 months ago
Winter Halbe, Germany
3.4
Loistava saksalainen talviolut, jossa muuta talvea ei ole kuin samea suodattamaton tyyli.

Post author: Juho K
Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki
6 months ago
Winter Halbe, Germany
3.3
Ihan kiva, mutta liian makea tähän hetkeen. Jotenkin vehnäolutmainen jälkimaku, johon lisätty vähän siirappia.

Post author: ZiKa
ZiKa
@ Volkach
6 months ago
4.2