
Reviews

Inferno
@ Lidl Rauma1 day ago

3.1
Jaahas, taas on sen aikađ©đȘâœïžđȘ! Seurana yllĂ€ttĂ€vĂ€n maukas ja huokea hintainen lagerđșđđ! Huomenna sitten jotain ihan muuta kulttuuriađ!
Pela
2 days ago
3.0

Jussi Koo
@ Lidl Tiiriö2 days ago

2.7
Tuoppiin kaatuu kullankeltainen olut, jossa on kieltÀmÀttÀ liioitellun korkea vaahtotötterö. Tuoksussa outo metallinen vivahde vie tunnelmaa alaspÀin kuin Dingon paluu..
Maku yllÀttÀÀ tuoksun jÀlkeen positiivisesti: maltaisuus, keksimÀisyys ja viljamaisuus iskevÀt miellyttÀvÀsti. JÀlkimaussa iskee ruohomaisuus sekÀ keksimÀisyys.
KieltÀmÀttÀ vÀhÀn laimea lager, mutta bulkiksi ihan oiva valinta.
Nuuttipiippo
5 days ago
2.3
Ei oo kyllÀ kummonen
Zaphood
7 days ago
1.7
Vaalea kirkas olut, ei juuri vaahtoa. Tuoksu on hennosti maltainen.
Maku on kevyesti maltainen, ohut.
Loppumaku on lyhyt ja kevyt

Litowel
@ Lidl Palokka8 days ago
2.7

Will Robbins
10 days ago
3.6

Gekkone
10 days ago

3.6
I like it in the bathroom.

Marko K
13 days ago
3.7
Erinomainen perus olut. Tasapainoinen maku.

Dj Baty
13 days ago
3.1