
Reviews

Skrietlili
3 months ago

2.8
Nja, den var inte en favorit.
Nikkari
4 months ago
4.6

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda7 months ago
3.0
Vähän liian kylmänä tuli juotua. Aistittavissa kuitenkin mielenkiintoinen vähän kuin stout mutta humalilla.
Kelpo tuote, otetaan joskus uusiksi oikealla lämmöllä

JES
@ Systembolaget Haparanda7 months ago

3.4
Irvistelemättä menee.

Makkaraministeri
@ Systembolaget Haparanda7 months ago

3.5
Ulkoasultaan varsin tumma. Maku ei ihan myötäile ulkonäköä, hieman vaisu makuprofiili.