
Reviews

V?nni H
11 days ago
4.0

Feliciatrex
1 month ago

3.4
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online4 months ago

3.6
Reilun hedelmäinen, vähän greippinen, appelsiinia, ananasta. Kiva katkero.
Paul A
6 months ago

3.6

Andy
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

4.0

Casperengdahl
7 months ago
3.5

Hebbemetal
7 months ago

3.3