
Reviews

Peter Karlsson
@ Bishop Arms6 months ago
3.6

zepicin
@ Tuju Taproom6 months ago

3.9
Maistuvaista edelleen ulkohommien jälkeen.
Parasta ennen 4.9.2026
Dottore Stranoamore
6 months ago
4.2
Dottore Stranoamore
7 months ago
4.2
Smaskig men inte fantastisk.

zepicin
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa8 months ago

3.9
Trooppista hedelmää tämäkin, mandariini ja mango hyvin esillä, taustalla sitrus tuo tasapainoisuutta.
Kuivahko jälkimaku.
Parasta ennen 4.9.2026