
Reviews

Juuso S
1 month ago
2.5
Aiva soiva ja tasapainoinen porter omaan suuhun

Esa J
@ Põhjala Brewery & Tap Room2 months ago

3.6
Jouluolutta vappuna koska miksi ei?
0,33l pullo Tekuun kaadettuna.
Musta olut, nopeasti katoava ruskea vaahto. Ei erityisen paksun näköinen tapaus.
Tuoksussa suklaata, paahteista mallasta ja karamellia.
Matalat hiilihapot. Suutuntuma on paksuhko, saisi olla vähän pureskeltavampaa.
Maussa suklaata, laktoosin imelyyttä, kahvia ja tummaa siirappia. Karamellia, limppua ja kaakaojauhetta. Hieman tunkkaista kellaria ja märkää mallasta. Kokonaisuus on makea.
Loppumaussa imelää siirappia, suklaata ja suklaakastiketta.
Ei tämä nyt oikein lähde. Ei siis missään nimessä huono, mutta Põhjalan tummille asettaa aina odotuksia, tämä ei lunasta niitä.

Mela
2 months ago
4.1

Sir L
@ Põhjala Brewery & Tap Room3 months ago
3.8
Iltapäivätsufee. Kiitos @EsaJ oluesta!
Tuoksussa kahvia, siirappia, hieman lakritsia ja kaakaota.
Melko täyteläinen suutuntuma. Yllättävän lakritsinen ensipuraisu. Perästä seuraa kaakaota, kahvia ja makeaa rusinaa. Loppumassa kuivahko lakritsin ja kahvin palaavat maisemiin.
Varsin vahvaa perustekemistä, ei räjäytä pankkia mutta mielellään tätä makustelee.

J.Tirckoin
3 months ago

4.1
Musta olut ohuella vaahdolla.
Tuoksu suklainen.
Suutuntuma pehmeän täyteläinen, huulilla tahmeutta.
Maku kaakaon sävyttämä, hieman alkoholinen.
Tasapainoinen, hieno portteri 🍺

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

4.1
Kivan suklainen pläjäys. Sopivan makea. Mainio olut.
Tynnyröinti voisi tehdä tälle hyvää.
Mikko T
5 months ago
3.9

Mummonious
@ Gastropub Betony5 months ago
3.6

SchedelCB
@ orca bar5 months ago

4.5
Biergewordene feinherbe Schokolade 😋😋😋😋

HarriL
@ 5piste5 x Myrrys5 months ago

4.0