
Reviews

Viskisieppo
20 days ago

3.8
Horst
1 month ago
3.2
.öiRiäH
1 month ago
3.5
JanekS
2 months ago
2.0

Marko Wahlström
@ Deli Baker's Lohja3 months ago

4.1
Todella tumma väriltään, hyvä vaahtokukka ja paahteinen tuoksu. Ensipuraisu lempeä, jälkimaussa vieno paahteisuus. Sopii hyvin maaliskuun toisen lauantaisaunan jälkiseuraksi.
Tommi R
@ K-Supermarket Knuutilankangas3 months ago
3.1
Herraheebo
4 months ago
3.5
Petri L
4 months ago
3.0
NemoTirhi
@ G Livelab Tampere5 months ago
3.5

mallastulkku
5 months ago
3.1
Paahteinen, tummaa suklaata, kuiva, melko kevyt