
Reviews

Furi
@ K-Market Vuores5 days ago
3.4
Kohtuullinen kumajava kairan kutsu.
Koslowski
@ Lapland hotels Dabbal2 months ago
3.2
Tää on oikea talvilager, joka tuo mieleen joulunajan. Ei itselle niin mieluisaa, mutta menettelee. Mausta nousee esille laku-kaakao yhdistelmä.

SamTheMan76
2 months ago
3.4

Japeinen
@ Luvian Jäähalli2 months ago

3.5
Hyvin tyypillinen tumma lager. Maltainen ja pehmeä.

Micce
@ K-Citymarket Pirkkala3 months ago
3.3
Joni T
3 months ago
3.6

Harri N
@ Pitkän päivän ilta3 months ago
2.9
Suklainen, hieman kitkerä, tumma kuin Lapin yö.

spiritworld
3 months ago
3.1
Jopek13
3 months ago
0.6

Jussi L
@ K-Citymarket Mikkola Pori4 months ago

2.5
Ihan ok tumma lager 👍