
Reviews
Markku N
6 days ago
3.1

KASI
12 days ago
0.5

Vaara
@ K-Supermarket Ritaharju20 days ago
3.1
Ihan ok salmiakin makuinen juoma, mutta aika esanssinen maku.

Par_tane
@ Prisma Lielahti Tampere27 days ago
2.9

Musti77
27 days ago
3.0

Mörkö Kalle
@ S-market Tesoma Tampere1 month ago
1.6
Maistuu salmiakille

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

3.6
Rajansa kaikella
No huh että on makua siis aivan käsittämättömän tuntia kamaa melkee vaatii jo lusikan. Salmiakin yms ystävänä pakko silti todeta että rajansa kaikella ja tää on kyllä ylitse niiden rajojen. On sellasta salmaria, fishermania, yms aivan käsittämättömällä voimakkuudella. Ehkä hitaimoia juotava ikinä...
Ei nouse miksikään suosikiksi mutta on kyllä huomattavan omalaatuinen lonkero joka kyllä jää mieleen.

Sekava Sosiopaatti
@ K-Citymarket Lielahti5 months ago

5.0
Salmiakki selkeässä dominanssissa. Sitähän se makuelementtinäkin on,
ainakin vadelmaan verrattuna.
Kyllä se vadelma siellä taustalla on, mutta salmiakki esittää pääosaa. Makea. Ei liiakseen mitenkään.
Suosittelen, jos salmiakki mieleen.
Helvetin hyvä!
Paras tänään testatuista. Heittämällä kyllä.

Rauno
6 months ago

1.7
Melko erikoinen, tuoksuu ja maistuu lähinnä yskänlääkkeeltä. Vadelmaa en löydä.

Jnila
8 months ago

3.8
Tasting
Coolheadmäinen. On meinaa salmiakkilakritsia iha huolella