
Reviews

Tero M
@ Brewklyn Craft Beer Cafe6 months ago

4.6
Kuivaavan hedelmäinen ja täyteläinen dipa. Maussa runsasta etelänhedelmää. Heittämällä tämän vuoden paras olut tähän asti😋😅
RM
@ Hoptimaal7 months ago
4.5
Jorgeboy
@ Musta Kynnys7 months ago

4.4

Simeoni
7 months ago

4.1

Musamiehenoluet
@ Hophaus Kuopio7 months ago
4.3

Lauri
@ Hophaus Kuopio7 months ago

4.4
Tummahkon ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja kypsän trooppisen hedelmäinen (aprikoosia, persikkaa, ananasta, mangoa), keitetyn vihanneksinen, vihreän ruohoinen ja dänkkisen tunkkainen.
Maku maukkaan, makean, runsahkon ja kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, aprikoosia, mangoa), runsaan ja kirpakan appelsiinisen kuorinen, keitetyn vihanneksisen ja dänkkisen tunkkainen, vihreän ruohoinen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, kuivakka ja hiilihappoinen.
Maukas, melko monivivahteinen ja mukavasti juotava NEDIPA. Oikein hyvää perustekemistä!

Janne O
@ Hophaus Kuopio7 months ago
4.2

orson
@ Hophaus Kuopio7 months ago

4.3
Mukavan trooppinen, kuiva, mehuinen ja ryhdikäs tupla NEIPA. Jopa vähän kermainen suutuntuma. Jälkimaussa greipin puraisua.
Samohtranem
8 months ago
5.0