
Reviews

Olutsieppo
@ Systembolaget Haparanda1 month ago
3.3
Jouluinen olut loppukeväästä. Kuivahko ja maltainen

Chaexet
3 months ago
2.7

Superstickan
5 months ago

3.1
Inos
5 months ago
3.0
Janne K
5 months ago
3.4
Anders Nordström
6 months ago
3.5
KöyhäOpiskelija
@ Systembolaget Borlänge6 months ago

2.8
Kelpo raikas joulukalja. Virkistää mainiosti ruoan kera.

Farbror öl
@ Peters pub6 months ago

1.3

Tomas
@ Simonby6 months ago

3.0
Riktigt god jul öl 🍺

Vojtor
6 months ago

3.7
Mer som en dark lager…men mycket bra QPR!