
IBU:30
Reviews
Samih
@ Alko Näsi Porvoo1 month ago

3.8
Hieman paahteinen miedosti humaloitu iPA.
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki4 months ago
3.5
MakeJ
@ Alko Arkadia4 months ago

3.6
Läpitumma olut vaaleanruskealla vaahdolla. Märälle pahville (!?) tuoksuva. Maultaan melkoinen kimara kaikkea, päällisin puolin maltainen, puolipaahteinen ja suklainen. Makeuttakin havaittavissa ja taustalla väijyvä vahva humalointi kuten ipoissa. On hyvä, jälkimaussa vaan vähän katkeroiden tunkua.
Timom
@ Alko Verkkokauppa5 months ago
3.3

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund5 months ago

4.0

Tuska
@ Alko Hyllykallio5 months ago

3.4
Mieto paahto

KallioUG
@ Alko Hyllykallio5 months ago

3.6
Ei se paahteisin bipa.

Tarjendalis
5 months ago

4.2
Ipaa mustana, oikein kiva tuttavuus. Ei niin perinteisen hedelmäinen, vaan miellyttävä tumma tausta-/jälkimaku, paahteinen, ehkä omaan makuun jopa hiukan rukiinen. 🤔 Hauska tölkki ja oha tää aika pahis. 😁

Lauri
@ Alko Verkkokauppa5 months ago

3.4
Ohuen kellertävän läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Vähäinen, rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, makean ja kevyen paahteisen tumman maltainen, runsaan tunkkaisen märän tupakkainen ja tallimainen sekä kepeän ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa).
Maku runsahkon, makeahkon ja paahteisen tumman maltainen ja viljainen, runsaan märän tupakkaisen ja tallimaisen tunkkainen, kepeän ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kevyen pihkainen ja vihreän lehtinen sekä selkeän humalaisen katkera.
Osin ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen.
Osin ihan maukas ja mukavasti juotavissa oleva BIPA, mutta kokonaisuus jää hyvin tallimaisen ja tupakkaisen tunkkaiseksi. Isohko pettymys ainakin omaan suuhun.
Janne G
@ Alko Arkadia5 months ago
3.8
Kunnon tumma IPA 😁 Tällaista en olekaan aiemmin maistanut. Tämä olut meni kirkkaasti jatkoon 👍