
Reviews

Skrietlili
8 months ago

1.3
En riktigt besvikelse. Ett bryggeri som annars brukar leverera högre poäng.

Feliciatrex
@ Systembolaget Kungsportsavenyen Göteborg8 months ago

1.0
Blaskig. Tunn. Smakar billigt. Sorry, ett bryggeri som gör mycket bra annars.

Anthondrickeröl
8 months ago
2.8

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.0