
Reviews

J T
7 days ago

2.5

Söör
@ Deli Baker's Lohja9 days ago

2.8
Kuivaa ipamaista humalaa suun täydeltä. Sopii sadeiltaan. Ehkä hiukan turhan katkeroista.

Kuokkanen M
@ K-Supermarket Kuninkaankulma11 days ago

3.5
Enjoying some light reading.

Henhei
@ Prisma Koivistonkylä Tampere11 days ago

3.7
Rehtiä ipaa kunnon katkerolla. Nimensä mukaisesti noudattelee perus IPAn kaavaa mutta tässä on sillain stydimpi lähestymis tapa.

Allu
@ Panimoravintola Plevna14 days ago
3.3

SahaMattiJukari
@ Deli Baker's Lohja20 days ago

3.8
Tavallaan perus IPA, mutta huomattavasti perus tasoa stydimpi katkero.
Tykkäsin👌
Etelämäki O
21 days ago
3.2
MakeJ
@ Prisma Kaleva Tampere29 days ago

3.2
Samea vaaleahko, vaalea vaahto. Peukut pystyssä Suomelle jääkiekossa. Olut ostettu Hakametsän pyhäkön vierestä. Kaikki taiat tehty. Miten käy... Itse olut mahtavan ipainen, nurmikkoinen, saunavihtainen. Jälkimaku erittäin kestävä ja hankalasti kovin karvas.

Toni
@ K-Supermarket Rantakylä1 month ago
3.0
Perus ipaa. Toimii ainakin itselle oikein hyvin.
0,44 tk
MuArCa
@ Tampere1 month ago
4.0