
Reviews
Jonimie
@ Beer Garden1 month ago

3.5
Iha jees vehnä

James B
3 months ago

3.5

Tomi N.
3 months ago

3.4

Tomppa J
7 months ago
3.0
Samea, kullanruskea. Pehmeää ja miellyttävää, ei päätä räjäyttävä.
Ihan kelvollinen olut tämäkin.
Josifovski
7 months ago
2.8

filiptheone
@ Kumanovo8 months ago
3.4