
Reviews
Tuomas T
@ Prisma Ylivieska1 month ago
3.5
Pieni happamuus mukana, lievän mukava puolukkainen maku, mutta selkeästi olut eikä marjamehu. Todella mielenkiintoinen, ostaisin uudestaan
Zero
2 months ago
3.8

Kinnune
@ Sandy Kelt Irish Bar3 months ago

3.5
Runko maltaista lageria, pinnalla kevyesti hapanta puolukkaa. Aika kiva.
- - -
Malty lager base with lightly sour lingonberry on top. Quite nice.

SahaMattiJukari
@ Opus K3 months ago

3.7
Aika jees.
Vähän niinkuin sour,muttei kuitenkaan
Sopivan kevyt ja helppo.

Nyyski
@ K-Citymarket Kokkola3 months ago
4.3

Juomu75
@ Prisma Ylivieska4 months ago
3.5
Jarkko M
@ Prisma Kokkola5 months ago
4.0

Jnila
@ Kievari Kahdet Kasvot5 months ago

3.6
Sinisalo: viennatyyliseen lisätty puolukkaa.
Nyt on tuoksussa puolukkaa ja runsaasti ja autenttisesti.
Kevyt light tuntu, maltillinen happo, toimii.
Esanssinen kulausmaku on melko dominoiva. Vähän turhan makea itselle, tiivistemehuun sokeria -tyyppinen. Erikoine.
Ukko: puolukan maku ei peitä oluen makua

K. K. K.
@ Prisma Kokkola5 months ago

3.5
Väri punertava ja niukka nopeasti katoava vaahto.
Tuoksu raikaan puolukkainen.
Maku pehmeä, marjainen, pientä makeutta, puolukkaa vähemmän kuin tuoksussa, pientä katkeroa, kevyt humalointi, suht raikas, pientä mallasta ja lopussa kuivuutta puolukan maulla.
Riisimasa
5 months ago

3.1
Maistuu puolukalta