
Reviews

Juuso S
2 months ago
2.4
Ihan asiallinen hunajaolut, ei liian makea tai hunajainen

Arto
@ Puutteenkuja6 months ago
3.7
Oikein kiva olut. Välillä hunaja maistuu, välillä ei. Tykkään. Maistuvaa, maukasta.
AngryViking17
6 months ago
3.4

FrankBaboon
@ Sadama Turg8 months ago
2.5
Häivähdys hunajaa, ei erikoinen